Favoriter denna månad

| Postat i: Vardag
0
Bästa Lush som har om man lämnar in 5 rena burkar får man en färskansiktsmask kostar annars 125 kronor i butik! Asså hur bra är inte det!? Och kan tillägga spelar ingen roll om de är billigare burkar och flaskor eller dyrare. Himla bra butik! Sedan syns en av mina nya favoriter nagellacket White Swan från Flormar. De kallar de Feather Look. Håller inte riktigt med men gillar detta vita streck nagellack (som jag så fint kallar det). I like it för tillfället! Och jag har länge haft problem med parfym. Jag får väldigt lätt huvudvärk. Så det är ingen idé att jag köper fancy parfymer för ändå bara huvudvärk. Men då jag snubblade över Victoria Secrets Body mist på rusta (kostade "bara" 99 kr) så tänkte jag varför inte? En body mist är ju inte som en parfym. Då jag inte kunde bestämma mig åkte två med mig hem. Den på bilden är Vanilla Lace. Och vet ni vad? Jag kan ha dem utan huvudvärk! Läste att vissa tyckte att de inte höll och det kan jag inte hålla med om. Har jag på handleden så doftar det fortfarande när jag kommer hem efter heldag i skolan. Och det utan huvudvärk! Jag är mer än nöjd.
 
Vi börjar med Isadora Twist up Matt lips. Första "läppstiftet" jag förälskat mig i! Använder det i princip varenda dag. Uppifrån och ner ser ni nagellacken Free your mind från H&M som jag absolut älskar!! Asså se bara på den! Golden Leaf från L´oréal är ett nagellack som jag vill behålla för alltid i min samling. Bland det snyggaste jag någonsin sett. Det tredje är Turquiose Dust från Gina Tricot som är lite att to die for. Och sedan ärdte bara min nya favorit maskara från Isadora och Moonlight Dream från Victoria Secret
 
Lite mer nästan samma bild men med nagellacken S02 från Flormar och Regatta från Ciaté.Dessutom mitt favoritblock med bloggidéer.
 
Har blivit smått beroende av te.Så har gått till lite fancy tebutiker i Stockholm och införskaffat mig lite. (Så fancy att det känns jag borde klä upp mig för att gå in) Men löste är faktiskt bättre! Hittade speciellt ett grönt te som faktiskt är gott!

Lite av vad jag gillar just nu!
Hittills till Favoriter denna månad





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: