The Metamorphosis

| Postat i: 100 Books You Must Read Before You Die
0
 
The Metamorphosis
 
När jag började läsa den så var jag oimponerad. Denna bok var ju bara konstig. Vadå förvandlas till en insekt? Men efter ett tag så började man hitta djupare mening i det hela och när sista meningen var läst kände jag en saknad. För det ligger något briljant över denna korta historia och det ligger så mycket bakom varje mening. Det finns mera substans i historian än vad andra författare inte ens lyckas få in i tusen sidors romaner.
 
 
Och förresten om du mot förmodan skulle vela bli snabbare uppdaterad över mitt bokläsande kan man kika in på min goodreads sida och bli vän med mig! Länk finns om man klickar på reading challengen här till höger!
Hittills till The Metamorphosis





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: