Ihh eller Kompost

| Postat i: Ihh eller Kompost
0
Veckans Ihh:
 
  • Alla bilder uppe på Anslagstavlan ^^
  • OBJEKTIV! Kan inte vänta tills jul!
  • Kom igen asså mysteriet på greveholm igen? Bästa som någonsin hänt! Tänk att ända fram till jul har du nått att se fram emot VARENDA FUCKIG DAG!
  • Scorpions på lördag ;)
  • Det känns faktiskt rätt bra inför uppkörningen ;) bättre att det känns bra än tvärtom
    . Även om det därför kommer gå åt helvete.
  • Jag säger bara Om Star Wars Var Svensk - Återkomsten
Veckans Kompost:
 
  • Fysik prov på onsdag.
  • Uppkörning på onsdag.
  • Det är kallt....
  • Det är snö....
  • Efter sacomässan har jag en hel hög av kataloger om saker man kan göra efter gymnasiet. Och vet  fortfarande intevad man ska göra.
  • Jag har en utväxt jag borde göra nått åt men vet inte vad.
  • Jag har inte varit i stallet på evigheter..........
Hittills till Ihh eller Kompost





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: