Ihh eller Kompost

| Postat i: Ihh eller Kompost
0
Dagens Ihh:
  • Alla program instalerade på datan igen ^^
  • Photoshop är inte segt längre!
  • Min kompis fyller 18 i morgon! Jag älskar andras födelsedagar! :D Grattis till henne jao ^^
  • Okej fortfarande glad över bilderna jag fotade i fredags
  • Och fortfarande lika glad över mitt objektiv som fungerar
  • Jag har ännu inte lyckats förstöra ordningen i mitt rum
Dagens kompost:
  • Säger bara ett ord Drama.....
  • Kommer på idag att man har matte och fysik. Läxa bara att göra.
  • Den som kom på liggande stolen borde få ett straff...
  • Mitt nya photohop är skumt...
  • Min körkortsbok tror jag är fem. Ska man ta hänsyn till äldre i trafiken? Nähää... Barn kan vara oberäknliga i trafiken. Nej menar du det?
  • Bara för att jag behöver skrivaren så ska den sluta fungera.
  • Jag har fortfarande saker kvar att göra innan jag får duscha och gå och lägga mig. Jag blev väckt två gånger i natt jag behöver sömn.
Hittills till Ihh eller Kompost





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: