Shelter

| Postat i: Foto: Häst, Häst
0

 Måste bara tillägga lite innan jag kryper ner med brott och straff - mysigt värre. Var hos sötnosen idag. Och gud vad pigg han var. Han hade överskottsenergi. Jag har börjat med att rida med ridspö och gud vad han skärper sig. Han är som en helt annan häst. Mycket mera vaken helt enkelt. Behöver inte ens använda det bara jag har det i handen kommer förändringen.
 
Däremot på minus sidan ska han lindas när man rider - jag suger på att linda. Ett ben blev typ bra.... Men jaja det får duga. Så länge de sitter där de ska. Och jag tror jag ändå fått ett hum om hur man gör. Behövde bara linda om 2 gånger idag...
 
May the force be with you!

 
 
 
Hittills till Shelter





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: