The Enemy

| Postat i: Tankar
0
 
När jag fick glasögon för över ett år sedan tänkte jag bara ha dem i skolan för jag hatade dem så mycket. Men när det börjar kännas som en upplevelse att rida med sina egna glasögon kankse man borde överväga att ha dem på heltid. Jag har gett dem ett försök fast jag glömmer att använda dem hela tiden! Men det kan ju bero på att jag ser ju bra på nära håll. okej det beror på det. Jag borde försöka men de blir ju fläckiga, man ser jämt något svart hela tiden och jag tycker jag är ful i dem... Okej det är inte katastrof, tro mig nu skulle sett mig i de andra jag provade, men nej bra ä det inte. Och nej jag tänker inte ha linser. Linser är för blinda jag har bara lite dålig syn. Så är väl bara att stå ut med fienden....
Fast kankse inte ska klaga när ens glasögon är ens största fiende i livet. Det kunde ju ha varit lite värre. Menar det kunde ju varit en psykopatisk mördare som var ens värsta fiende. Jag kom nog ändå rätt lindrigt undan.
Hittills till The Enemy





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: