My latest Sweetheart <3

| Postat i: Foto: Häst, Häst
0
 
Tyvärr är det inte så bra med Lillen och dte var därför jag skulle möta Jennie(Asså en av mina bästa vänner men också Lillens ägare och Lillen är hästen jag sköter om). Så det komemr bli en massa jobb framöver varje(Okej nästan varje) dag i stallet fram över OCH jag måste ALLTID dit på kvällen... Suck... Jag hatar att vara där sent. Men ja vad gör man inte för sin sötnos?
 
Så detta ska jag göra varje dag:
 
Tvätta ben torka med handduk
Borsta riktigt noga (Okej det gör man ju annars man ni fattar)
Rida (inte varje dag)
Tvätta benen igen
Stretcha ben hals rygg
Smörja in med 3 olika medel
 
Och hålla på att linda. Jag hatar att linda och jag är riktigt usel på det också.
 
Men fixar jag detta och allt annat dte var att tänka på med ridningen så ska det nog bli bättre snart får vi hoppas ^^
 
May the force be with you!
Hittills till My latest Sweetheart <3





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: