Computer...

| Postat i: Tankar
0
Min data har lyckats med en bedrift. En riktigt svår en. Den har lyckats bli sämre än den redan är! Japp den har fått för sig att det är jätte kul att frysa och sedan ha ett hackande ljud innan den stänger av sig själv. Tack livet! På grund av det har dte inte varit så kul att börja på något. Men när kokboken är inskickad och jag kunnat rensa lite på datan kankse det löser sig. Annars får jag väl rensa allt och starta om den - igen -.-' Men enligt min pappa "Det är väl inge fel på den. Din är nyare än vår". Nej det är den inte -.-' Den är typ 8 år gammal och klarar knappt av photoshop och vi har redan varit tvugna att byta batteri i den. + att jag har startat om den typ 3 gånger - I ÅR!!!!!!! Seriöst låter det som en fungerade data? Tänk... En data utan krångel... En som klarade av photoshop... Låter som rena drömmen....
 
May the Force be with you!
Hittills till Computer...





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: