Important things!

| Postat i: Tankar
0
Asså en sak jag nog faktiskt tänkt på en hel del är bilder och hur mycket skillnad de gör. Asså jag kan inte läsa en blogg med dåliga bilder DET GÅR INTE! Asså tycker hela konceptet blir ointressant. Visst behöver kankse inte vara extremt fina (Okej de jag läser är typ det då jag bara läser fotobloggar) men det jag menar är att intrycket blir något helt annat direkt! Började faktiskt tänka på detta då jag började leta hotell till Turkiet resan. När jag kollade in ett hotell hade de först en massa dåliga bilder och jag tänkte "Vad är det här för ett skabbhotell egentligen". Men sedan hittade jag bra bilder i arkivet så ändrades hela min syn på hotellet. Då kändes inte alls som något skabbhotell lämgre utan ett väldigt fint hotell. Så mn ska helt klart inte underskatta bilder. De gör mycket mera än man kan tro.
 

Ja vilken plats får ni bäst intryck av???
 
Hittills till Important things!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: