App Tips

| Postat i: Tips
0

  • Formler. Som Nv elev är det perfekt. Liksom glömmer man formelsamlingen har man backup i mobilen ;) 
  • Blogg.se. När man behöver bloggaså är det ju bra ^^ Den är också bra. Hatade den för android den var katastrofal...
  • Jewel Mania. Helt okej kul spel.Kan man göra när man har tråkigt.
  • Flags Quiz. Är man nörd så är man xD Jag gillar att kunan saker x)
  • Dn. Läser varje morgon.
 
  • We Heart It. Insperation!
  • Geo Quiz. Mera nörd spel ;)
  • Dagens app. Varje dag blir en betald app gratis. Okej det mesta är värdelöst men det finns några bra saker med.
  • Skolmaten. Ja kolla vilken skolmat man har är inte helt fel.


  • Wunderlist. BÄSTA appen jag har!Jag skriver ner allt jag ska göra och enkelt bara kryssar av det. Jag glömmer inte saker lika lätt och får mera gjort. Dessutom harj ag en lista för alal mina bloggidéer ;) För förut brukade jag komma på idéer men glömma bort dme innan jag hann skriva inläggen. Inte nu längre. Det bästa är helt klart att den är så enkel.
  • Solitare. Tidsfördriv
  • Temple run 2. Då jag kommit för långt på ettan var det inte kul längre xD Så kul med tvåan :D
  • Surviving high school. Spel. Man ska typ göra olika val för arr liksom klara sig i skolam. Också tidsfördriv.
Sen har jag typ bara de vanliga som facebook, skype och så.
 
 
 
 
 
 
 
 
Hittills till App Tips





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: