.

| Postat i: Vardag
0
Asså livet just nu... Jag lyckades spilla bara lite vatten på min iphone och dtn gick helt crazy... Som tur var så i morse fungerade den igen. Men kom igen borde inte en telefon klara lite vatten?  Min förre telefon tappade jag i betonggolv, handfat, snö och  golvet typ 2 gånger om dagen. Inge som helst problem. men iphone tår inte några droppar vatten...  Och när jag trodde att jag skulle behöva köpa en ny fick jag lite panik. Menar de kostar ju lite. Och har man väl haft en då vill man itne ha någon annan! Och som jag är tänkte jag på alla kamera grejer jag kunde köpa för de pengarna.
 
Sedan lyckades jag bli försenad med bilioteksböckerna... Livet leker.
 

 
Dumma saker......
 
 
Hittills till .





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: