Serier ovärda att se del 1

| Postat i: Serier
0
Då jag börjat lista serier värda att se måste jag ju också lista serier ovärda att se.
 
Veronica mars. Började se men serien fångade mig inte. Jagf tyckte inte "mysteriet" verkade någo intressant och tyckte inte om huvudkaraktären. Gav den chansen men nej jag fastnade helt enkelt inte för serien.
 
Camelot. Lika här fastanade inte för den. Tyckte storyn var typ fel. Enlogt mig inte se värd.

Lost. Okej fullkomligt ÄLSKADE första säsongen! Men någonstans på tvåan tröttnade jag. Liksom kom igen varför alla konstigheter? Första var ju så bra? Sedan kunde jag bara inte bry mig mindre. Jag är inte den enda med samma åsikt. Jeanette sa det redan innan jag började se på serien och hon hade verkligen rätt.
Hittills till Serier ovärda att se del 1





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: