A Moment of Creativity

| Postat i: Tips, Vardag
0
 
Innan jag blev sjuk fick jag något konstigt ryck och var lite kreativ. Jag målade flera trägalger först svarta sedan målade jag en sida med olika glitter nagellack. Tycker det blev lite finare ^^ Sedan stickade jag också en röd evighets schal och gjorde en örhängeshängare av en kedja. Väldigt enkelt men nu har man koll på alla långa örhängen. Tidigare hade alla fjäder örhängen bara hängt på en kant lite halv dåligt. Nu är det mycket bättre :)
 
Inte tips direkt med ja lite insperation i alla fall. För ibland sitter man och tänker man vill göra något kreativitet men har ingen aning om vad. Så ni får också än väldigt bra hemsida för alla som gillar pyssel Här. Otroligt bra sida!
Hittills till A Moment of Creativity





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: