Ihh eller Kompost

| Postat i: Ihh eller Kompost
0
Ihh
 
  • Jag är för en gångs skull frisk.
  • Projektarbetet har gått framåt snart ska jag börja redigera! Me like :)
  • Vi ska fota omslag till boken idag ;)
  • DET ÄR FAN LOV!!
  • Jag har fortfarande inte rört till det i mitt rum! Fortfarande as fint :)
  • 45 dagar kvar tills jag åker till Turkiet med Nettan!
  • Jag ska ha Ronja nästa vecka!!!!!!!! :D :D
  • Jag gillar Pepperwood fast ja.... hehe får se hur det komemr gå xD
  • Påsk = se släkt man inte sett på länge
  • Tusen sidor är klart och inlämnat!
  • Är fortfarande facinerad att jag har körkort
  •  - och fortfarande facinerad att jag inte blivit av med det. Inte för att jag bryter mot reglerna så ofta men kommer jag köra 51 en dag kommer jag väl åk fast för det med min otur.
  • Asså jag älskar min kamera och mitt nya objektiv!
  • Att jag faktiskt gillar Pepperwoods ägare :) Asså jag har fan hittat en person som älskar hästar och foto!? Kan det bli bättre?? Varför har jag inte umgåtts mer med henne tidigare? Och serre fan skönt med en person som pratar mer än mig xD
  • Varit vegeterian i 3 år nu. DET NI!
  • Hittat ett kul mobilspel com jag är beroende av ;)
  • Jag ska få köra till stugan! Första gången sen jag fått körkort ;)
  • Snart vår på riktigt! Det t.ex. sol ute idag!
  • Att jag faktiskt kom på en lång lista av saker som är bra i livet xD Inte ofta det händer x)
 
Kompost
 
  • Går inte att komma ifrån att jag verkligen hatar stugan...
  • Håret blev nog rätt mera lila än jag tänkt mig..
  • Jag vet inte hur jag ska göra med håret när jag ska åka... För har jag röd lila hår och mitt hår bleks väldgt enkelt... Och nej jag vill inte ha rosa hår...
  • Tveksamt om cover fotot komemr bli bra.... Detta ska bli riktigt intressant.
  • Mina naglar.... De har mått bättre... Bröt en och flera är typ halft av. Lagt på hur många lager nagellack som helst för att de ska hålla...
Gillar mina listor ;) Känns som ett bra tillfälle att tänka på hur livet ser ut för tillfället :P
Hittills till Ihh eller Kompost





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: