Indestructible

| Postat i: Häst
0
Just kommit från stallet och en liten shoppingrunda (ASvacker i ridkläder ;) )
 
Men ja var så att Natta kom och sov över i går och följde med till stallet på morgonen :)
 
Gick Riktigt bra idag! Han var väldigt stel i början men när han var ordentligt uppvärmd var han hur fin som helst! Kan inte låta bli att bli stolt över denna fina 22 åring ^^ Några halvfula bilder får ni också ^^
(Ignorera att det ser ut som jag väger 150 kg...) I morgon ska en lite intressant sak faktiskt hända i mitt liv! Häst relaterat. Uppdaterar mer om det i morgon :)
 
Och jag måste räta på ryggen.... Seriöst Anna du är ingen hösäck!
 

Haha min typiska koncentrerade min xD Har den typ alltid när jag rider Har säkert den annars ocksp men det har jag ju inte så ofta bildpå. Inte direkt jag pluggar matte och koncetrerar mig fota! För märker det nämligen inte själv x) Min bror gör dessutom exakt samma sak x) Märks att vi är släkt ;) 
 

Kom igen Lillen fram med öronen nu!
 
Haha lika vacker as always!
 
Hittills till Indestructible





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: