Serier del 3

| Postat i: Serier
0
Heroes
 
Handlar om folk som upptäcker att de har superkrafter. ME WANT!
ÄLSKADE verkligen första säsongen! Så spännande nytt och man verkligen streck såg serien! Tvåan funkar. Men sen går dte tyvärr bara utför. MEN första är faktiskt så bara att den ändå är sevärd.De jag inte gilalr är typ att folk försvinner hit och dit och själva storyn blir bara konstig. Sen allt hoppande i tiden... Nej tyvärr håller inte.
 
 
Charmed
 
Handlar om 3 systrar som upptäcker at tde är häxor och måste beskydda folk från det övernaturliga.
Asså är verkligen en typ mysig serie. Men tre första säsongen är ganska enformiga. Lite samma saker hela tiden. Tycker de blev lite bättre på det efter fjärde. Fast saknar systern som dog tycker det blev lite fail. Men gilalr egentligen den nya bättre. 8 Säsonger och ja blir lite tråkig på sina ställen MEN den har sina moments OCH ett bra slut! Så har du inget att se är den sevärd :) Ingen man sträck ser kankse men synd att missa!
 
Dirty sexy money
 
Handlar om den rikaste familjen i New York och deras advokat. Och asså som serie ÄLSKAR jag den. Underhållande och lagom mycket drama. MEN (Ja det är alltid ett men) två säsonger och slutar mitt i handling... Så... Så det är ju lite både och men sätter den ändå över listan av sevärda. För jag gillade den verkligen.
 
Hittills till Serier del 3





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: