On Biketour Around Countryside

| Postat i: Foto: Vardag, Vardag
0
Jag var trött på mitt pms humör och tog en cykeltur med kameran. Alla bra bilder får ni se sen xDTänkte visa mina lek bilder nu :P För hade lite tråkigt och ja körde på och fotade lite onödiga saker om man säger så :P Elelr onödigt och onödigt - ni fattar.
 
 
Min fina vapendragare <3 Finns ingen bättre cyyykel i världen!
 
 
Badade fötterna för första gången i Sverige för i år xD Synd att jag inte hade bikini var inte så farligt kallt
 
 
Mitt hår for some reason xD
 

Hahahahaha Hur Wannabe är jag xD
 
Och hehe jag som tror jag är modell xD Nej lugn bara x) Jag lekte lite bara för att se hur det blev x) Och ja så här blev det väl antar jag :P Är det inte underbart? Kankse jag borde tänka om om modellandet elelr vad säger ni ;) H&Ms nästa modell det är jag det!
 
Sko
 
Det var dagens konstiga bilder. Så går det när jag sticker i väg ensam med kameran xD Inte mitt fel x) Alla seriösa bilder tar jag och redigerar i morgon. Asså blogg är ju bra det får mig faktiskt att redigera bilder annars blir de ju bara legandes på hårddisken oanvända
Hittills till On Biketour Around Countryside





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: