Sista arbetsdagen!

| Postat i: Foto: Natur, Tankar
0
 
Har jobbat sista arbetsagen för i år! Så himla skönt!
Även om jag faktiskt gillar mitt jobb sjukt trevliga kollegor både ordinarie och sommar jobbare. Haft sjukt kul med folk! Bästa chefer ja u name it.  Så har verkligen inget emot att jobba. Men att gå upp klockan 5 är f*n inte enkelt... 7 veckor räcker inte riktigt för att vänja sig. Sen behöver jag en känsla av freedom! Lite frihet innan allt börjar igen. Okej jag ska plugga. Men ändå! Jag vet inte känns bra att komma tillbaka till pluggandet. Jag gillar det. Liksom komma in i tänket igen och snart bär det av till Stockholm igen.
 
Men pluggandet är ng det viktigast att komma tillbaka till. Känner jag har tänkt så inte den här sommaren. Förut tänkte jag konstant. Alltid planer på vad som skulle göras. Nu har jag blivit så mindless.
 
Men ska försöka ta vara på och göra lite saker också medan jag är ledig. Men känns skönt att ha pluggandet. Har jag inget jag borde göra blir jag rastlös. Man kan inte tro det om mig men jag gillar att ha saker på gång. Endare plugg eller jobb. Annars vet jag inte vad jag ska göra med tiden.
Hittills till Sista arbetsdagen!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: