Sunday Run

| Postat i: Hälsa & Träning
1
 
För mig är detta bra :)
 
Sprang och gick i lite över en timme ^^ Kändes rikitgt bra efter detta! Gjorde dessutom lite övningar som situps och armhävningar när jag kom hem!
 
För mig så är det bara bra att jag är ute och gör någnting och ännu bättre ör det alltid när det blir längre än planerat. För tanken var kankse att vara ute i kanske 25 30 min och så blev det dubbelt så långt! Så det är ett bra tecken att man utmanar sig själv när man väl är ute.
 
Men såklart fick jag skavsår. Så imorgon blir et att köpa riktiga skavsårs plåster. Jag har just nu prytt mina båda fötter med muminlåster. Väldigt estetiskt tilltalande men sitter tyvärr inte så bra.
 
Så nu ska jag försöka vara ute typ varannan dag! Och zero sugar!
 
Hittills till Sunday Run


Josefine ♔

Sv: jaaa stranden är verkligen toppen! :D


URL: http://jlandgrens.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: