Den heliga Graal av Nagellack

| Postat i: Vardag
0
 
Jag och det här nagellacket har history. Det var faktiskt det första jag köpte när jag var 11 år. Det var länge mitt favorit nagellack. Det är det perfekta nagellacket. Diskret och stilfullt. Lite annorlunda men inte för mycket.
 
Sen fatta hur besviken jag var när det inte fanns i sortimentet när mitt tog slut!! Men nu är det äntligen tillbaka hos Viva la Diva! Vilken lycka! Jag dör lite inmbord att jag inte kunnat prova det p.g.a. mina nagelproblem. Men vissa har faktiskt läkt och jag bombarderar med olja och fuktighetskräm. Så innan jul hoppas jag att alla är läkta och jag kan ha nagellack varenda dag igen!
Hittills till Den heliga Graal av Nagellack





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: