Derivera mera!

| Postat i: Tankar
0
 
Två bilder från pluggandet i skolan! Kom ihåg alla Derivera mera!
 
Något jag tänkt på är att matteplugg måste allt stämma för mig. Måste vara en bra plats, jag får absolut inte vara stressad utan ta all i lugn takt och ta en sak i taget.
 
Den här kursen är det 500 saker samtidigt och nu försöker jag göra varje del för sig. Sedan lär jag mig den biten bra och gör tenta tal på det. Jag gillar den metoden. Annars har jag varit lite oorganiserad när jag pluggar matte. Annars så pluggar jag varenda del för sig när det kommer till kemi t.ex. Men i matten det är så mycket! Så man måste bryta ner det till mindre bitar. Sedan måste man analysera var bit för sig innan man lägger pusslet.
 
Ibland är det svårt men jag ger inte upp!
Hittills till Derivera mera!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: