Migrän

| Postat i: Vardag
1
 
Vaknade upp med en riktigt hemsk migrän. Alltså riktigt hemsk huvudvärk på vänstra sidan av hjärnan. Var tvungen att mörklägga rummet stänga av datorn och ligga och lida. Jag har faktiskt väldigt sällan migrän förra gången var nog ett halvår sedan. Men det var så hemskt att jag villa ha medicin. Som tur jag har en bror i Stockholm som kan ställa upp även om han har mycket att göra och vi bor långt i från varandra som går och köper åt mig. För det fungerade verkligen. Snart efter jag tagit den lyckades jag somna. När jag vaknade flera timmar senare var huvudvärken borta! Ska nog alltid bära runt på dem i fortsättningen just in case.
 
I går var jag öventyrlig och köpte en vegetarisk hamburgare med portobello svamp från en food truck som stod vid skolan! Riktigt god och  väldigt annorlunda från vanliga hamburgare.
Hittills till Migrän


Annika

Mums!


URL: http://blogofphoto.webblogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: