Sol!

| Postat i: Foto: Djur
0
 
Hade en jäkligt god morgon idag! Tog sovmorgon och la en timme i sängen och började läsa på en ny bok. Lättläst och intressant. Sedan började jag leka med kameran! Varför? Det var ljust ute! LJUST! Efter att ha levt i mörker här i Stockholm! Så efter lite lekande inne så gick jag ut på en liten promenad med kameran.
 
Jag behövde lite sol och lycka innan man blev instängd med böckerna igen hela eftermiddagen. Ibland blir jag så jäkla trött på matten men det ger resultat. Jag går på seminarer och har redan fått 3 poäng till tentan. Tror jag fick ett fjärde idag!
 
Kommer nog behöva all hjälp jag kan få till tentan så fyra poäng innan jag ens gått dit är inte helt fel!
Hittills till Sol!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: