Uppdaterad Serielista

| Postat i: Serier
0

Serier jag har sett klart:

24

30 rock

Alcatraz

Alias

Angel

Arrested Development

Breaking bad

Buffy the Vampire slayer

The Carrie Diaries

Charmed

Csi Miami

Csi New York

Dark Angel

Desperate Housewifes

Dexter

Dirty sexy money

Drop dead diva

Entourage

Friends

Fringe

Ghost whisperer

Gossip Girl

H2O just add water

Heroes

House

How i met your mother

Joey

Legend of the seeker

The lying game

Merlin

My name is Earl

Numb3rs

The Oc

Once upon a time in wonderland

One Tree Hill

Prison break

Ravenswood

Sabrina the Teenage Witch

Scrubs

Sex and the city

The sopranos

Trophy wife

True blood

Twisted

Ugly betty

Without a trace

 

 Serier som jag är up to date with och väntar på kommande avsnitt eller säsonger

American dad

Awkward

The big bang theory

Bones

Cougar town

Criminal minds

Csi las vegas

Devious Maids

Family guy

The fosters

Glee

Hart of Dixie 

Hawaii 5-o

How to get away with murder

The Mentalist

Modern Family

New girl

Once upon a time

The Originals

Pretty Little Liars

Red band Society

Revenge

South Park

Stalker

Supernatural

Switched at birth

Teen wolf

The Vampire Diaries

The Walking Dead

 

Serier jag försöker se i kapp

2 Broke Girls

Anger management

Anna phil

Arrow

Atlantis

Black Sails

Bron

Castle

Da vincis Demons

Dawsons Creek

Game of thrones

Greys Anatomy

NCIS

Nikita

Orange is the New Black

Person of interest

Twin peaks

 

Serier jag inte såg klart

American Horror Story

Camelot

In Plain Sight

Lost

Rome

The Office

The Secret Circel

Touched by an angel

Two and a half men

Veronica mars

 

Förändringar:

Känner mig riktigt duktig att jag faktiskt har satt serierna i alfabetisk ordning! Blev betydligt bättre måste jag medge!

Jag såg klart två nya serier The Carrie Diaries och Ugly Betty. Den först var nog ingen större höjdare. Inte ens i närheten av Sex and tha City. Men såg klart den då det bara var två säsonger bestående av 13 avsnitt vardera. Men nej finns många bättre serier. Och blev besviken trodde verkligen den skulle vara bra! Ugly Betty däremot var riktigt bra genom alla fyra säsonger! Den borde ni verkligen se i stället!

På serier jag är up to date with blev det också två förändringar. Cougar Town och Devious Maids. Gillade båda starkt. Cougar town var en lätt komedi serie som var väldigt enkel att se på. Däremot så måste jag tillägga att den inte är som man tänkt sig. Den ändrade riktning rätt snabbt i serien. Och + för Jordan från Scrubs! Devious maids var bara så bra! Speciellt andra säsongen! Så sjukt bra! Väntar på nya säsonger av båda.

Well det blev en hel del nya maraton projekt jag försöker börja se. Vissa har jag bara sett ett avsnitt av hitills så inte så mycket att säga egentligen. Men jag kände jag vill ha variation nu och en massa nytt och så så jag tvingade mig att börja se en massa nya serier. Men 2 Broke Girls sträck såg jag en säsong av och jag vet inte varför man känns kul. Jag tycker om komedi seier. Och Nikita har jag sett klart en säsong på och ser fram emot att börja nästa!

Rome. Började se. Inget fan. Slutade.
Hittills till Uppdaterad Serielista





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: