Crazy About Nailpolish

| Postat i: Blogglistor
0
Hittade listan på en blogg som hittade den här som jag kände jag måste göra :)
 
1. Hur många nagellack har du i din kollektion?
74 uppställda på hyllorna (Adderade 2 idag)
 
125 i lådan
 
199
 
2. Hur gammal var du när du började använda nagellack?
Gick typ i femman och jag ville sluta bita på naglarna. Sedan rulade det bara på.

3. Vilket nagellack kan du inte leva utan?
 
Är något med denna blåa nyans. Kan inte leva utan. Tyvärr är det depend... Men kan inte hjälpas!

4. Visa ett nagellack du använder för att sticka ut?
 
Asså grafitti nagellack tycker jag typ alltid funkar om man vill sticka ut. Asså folk lägger verkligen märke till det. Speciellt vitt. Drar verkligen till sig atention.

5. Vilket var det senaste nagellacket du köpte?
 
Införskaffades idag :)  Ser bättre ut än på bild.

6. Vilket nagellack ångrar du att du köpte?
 
Usch så dåliga. Det glittriga ser så fint ut i flaskan man funkar inte på naglarna. Det andra ska vara matt. Men ja det blir fult matt. Ja många från depend är inga höjdare.

7. Vilket är ditt favoritnagellack just nu?
 
Har detta på naglarna nu och älskar det vita så speciellt liksom :)

8. Kan du visa ett nagellack du älskar?
 
När jag såg detta var jag bara tvungen att ha detta! SÅ sjukt fint ju!

9. Dyraste & billigaste nagellacket i din kollektion?
Dyraste OPI. Billigaste något för under 5 kronor utomlands.

10. Gillar, älskar eller är du besatt av nagellack?
Tror de flesta skulle säga besatt... Mina vänner har döpt min nagellacks låda till Box of Shame...
Hittills till Crazy About Nailpolish





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: