Hår tips

| Postat i: Tips
0
Denna sommar har jag hatat mitt hår. Värmen på fabriken hade verkligen slitit på mitt hår. Det såg torrt och slitet och blev fett så jäkla enkelt. Hade börjat ge upp då mitt vanliga bra shampo och balsam inte fungerade. Hittade då detta av en slump och testade och vilket resultat! Mitt hår blev direkt MYCKET bättre! Ser inte lika hopplöst slitet och fett ut! Fattar inte hur bra det verkligen fungerade!
 
Så detta är hårinpackningen:
Ägg
Vitvinsvinäger
Olivolja
 
Blanda ihop lite godtyckligt så det ska räcka till ditt hår. Ha i det i håret vänta i 20 minuter och använda shampo och balsam som vanligt.
Och kan nog vara bra att skölja ut inpackningen med kallt vatten. Annars kan äggvitan bilda klumpar i håret. Annard får man kamma ut dem.
 
Kanska verkar lite halv äckligt men fungerade verkligen för mig! Och föresten vinäger lukten försvinner när håret torkat :)
Hittills till Hår tips





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: