I feel adventurous

| Postat i: Hälsa & Träning
0
Bra start på dagen! Fick bekräftat att jag gå ner i vikt! Då jag lovade mig själv att jag skulle köpa mitt favoritbröd om jag lyckades, så skulle jag självklart handla det. Men glömde den lilla detaljen att min bror har bilen, så jag cyklade till affären före frukost känner mig riktigt duktig :)
Sedan provade jag det andra nya teet. Vet inte båda kändes ganska skumma i smaken. Så när dessa är uppdruckna håller jag mig nog till mina vanliga favoriter. Men kul att de testar udda smaker, och de båda luktar faktiskt rätt så gott!
Så ja lyckad morgon med motion, favorit bröd och juice, en lugn stund mid frukosten ingen hemma och Pll. Kan det bli bättre?
 
Hittills till I feel adventurous





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: