Jobbiga jobbdagar

| Postat i: Foto: Djur
1
 
Hade en sjukt jobbig jobbdag igår! Mycket spring satt knappt på hela dagen förutmen halvtimmes lunch. Lugnare idag men är ng fortfarande lite slut efter igår. Därför går bloggningen lite dåligt. Fattar inte hur folk orkar? Nu har jag tvingat mig själv att handla och att städa köket. Och när jag skulle handla gissa vad som hände? Glömde plånboken hemma märkte jag när jag lagt upp allt redan på bandet.... Ja... Skämde ut mig en del och fick åka hem och hämta plånboken,... Ja kan nog skratta åt mig själv när jag inte är så jäkla trött.  Nu ska matlåda fixas en dusch och sedan sängen med en bok!
Hittills till Jobbiga jobbdagar


Annika

Söt!


URL: http://blogofphoto.webblogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: