Livet leker!

| Postat i: Foto: Blommor, Hälsa & Träning
0
Livet känns bra :)
 
Asså träningen börjar faktiskt gå bra! JAG, SPRANG, PÅ EN MÅNDAG!
 En jobbig jobbdag måndag dessutom. Kände mig så sjukt stold då.
 
I går tog jag en paus för tvätt och att slappa i solen. Jordgubbar solsken och Orwells 1984 :) Sjukt nice! Fick dessutom lite bränna!
 
Idag så flexade jag hem lite tidigare, Full av wnergi har jag varit ute och sprungit trots värmen!
JAG som nyss kände mig så stolt att jag sprang 10 minuter i sträck, sprang i värmen 20 idag! Asså känner mig så stolt över mig själv! Springningen har verkligen lossnat. Det är inte en kamp att gå utanför dörren längre och jag tar i mera själmant än vad jag tänkt mig. Som idag var planen att jag skulle springa 15 minuter i sträck. La självmant in 5 till! Hoppas detta fortsätter :D
 
 
Hittills till Livet leker!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: