Outside

| Postat i: Foto: Natur, Hälsa & Träning
0
 
Har livet blivit bättre nu då? En aning. Förutom att jag lyckades spilla het te över mina knän och lår. Så dagen börjades i duschen men kallt vatten. Seriöst bloggen börjar likna bara dokumentation av mina skador?
 
Men jobbet är bättre när man faktiskt kan andas.

Så idag fanns inga ursäkter för att inte springa! Så jag var ut. Och fötterna kändes mycket bättre! Inga skavsår. Men fortfarande ont i fötterna MEN hinner längre innan jag får ont!  Förra gången så kom jag knappt 200 meter innan det gjorde olidligt ont. Idag kom jag tre gånger så långt utan att det började göra riktigt ont. Och konditionen har blivit bättre! Tror allt springande på jobbet ger resultat på konditionen! Så nu när allt känns bättre får jag fortsätta på detta spår och vara ute imorgon igen!
Hittills till Outside





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: