Serier del 10

| Postat i: Serier
0
How i met your mother
 
Är det någon som inte vet vilken denna serie är? Troligtvis inte. Men den är bra. Har gett mig en hel bel bra underhållning genom säsngerna. Men som de flesta andraså gillar jag inte slutet... Alltså kom igen reallly?

Ravenswood
 
Spin off på Pretty little liars. Rätt så intressant. Men de misslyckas rätt mycket med att få det läskigt. Det blir lisom lite fel. Och jag gillar inte att den är så extremt övernaturlig. Då PLL inte är det. Det blev jag lite besviken på. MEN Caleb! :D

Once upon a time in wonderland
 
Ännu en Spin off serie. Tycker de lyckats bättre än den förra. Faktiskt lika bra som den vanliga serien. Gillar du Once upon a time så komemr du nog gilla denna också! Och ja allt har typ sago tema men inte lika barnvänligt.
Hittills till Serier del 10





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: