Bild från idag

| Postat i: Foto: Häst, Tankar
0
 
Gud vad jag har saknar hästar! Kändes så skönt att bara gosa med en häst igen. Att få känna den välbekanta lukten och att vara i ett stall igen. Jag vill verkligen hålla på med hästar i framtiden! Kan inte tänka mig något annat. Saknar så mycket att sitta på en hästrygg. Och bandet man har till en häst. Funderar nästan på att kankse försöka bli medryttare i Stockholm MEN jag har nästan svurit till mig sjäv att nästa häst jag håller på med ska vara min egen... Men jag saknar det så mycket! Så vet faktiskt inte vad jag ska göra med detta. Vi får se hur framtiden ser ut.
 
Att hålla på me hästar var så länge en så stor del av mitt liv. Så känns så tomt utan det. Men har knappt haft tid att fundera över tomheten det lämnat då den har varit fylld av annat. Jag har haft så sjukt mycket annat att göra. Och vet inte om jag skulle ha tid med häst i Stockholm även om jag försökte. Max en gång i veckan om jag skulle hitta någon i närheten... Ja får se vad framtiden säger för mig i hästväg. Men en sak kan jag säga jag har saknat det sjukt mycket!
Hittills till Bild från idag





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: