Guilty pleasure

| Postat i: Vardag
0
 
Blev inte en helt bortkastad dag idag. Skulle till stallet med Natta och innan blev det en snabb runda på stan. Och köpte detta. Kunde inte motså nagellacken! Det högra kostade 20 kr. Det från Isadora 29 kr. Och de båda har jag sett på skönhets bloggar och tänkt gud vad snygga de vill jag ha! Men de har varit för dyra. Älskar rea! Ciate var impulsköp. Men ville testa märket, älskade färgen och kostade 50 kr. Helt okej pris. Necessären var något jag velat ha länge. En snygg i plast som är i perfekt stor storlek att ta med på flygresa när man åker. Man får plats med alla kladdiga produkter som schampo och balsam. Perfekt! Har haft en en annan ansiktsmask i samma serie som jag gillat. Köpte just denna då min kompis sa att just denna skulle vara så bra. Så tänkte why not. Jag gillar att använda ansiktsmask. Och så länge man använder det så är det inte bortkastade pengar! Ska recensera den efter användning :)
 
Hittills till Guilty pleasure





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: