Ihh eller Kompost

| Postat i: Ihh eller Kompost
0
Ihh
 
  • Det är midsommar
  • Jobbet började med en kortvecka, inte illa
  • Säsong 5 av pretty little liars har börjat!
  • Midsommar firas med att släkt från Finland
  • Jobbet går bra, lärt mig det mesta jag behöver redan första veckan.
  • Tenta!!!!!
  • Såg Jeanette igår :D
  • Ska fira min födelsedag rejält i förskott på måndag x) Så går det när det alltid är någon som inte kan x)
  • Och måste säga att intenet i stugan är 10 gånger bättre än det var förr! Gillas!
  • Mamma har lovat att jag får nya springskor i förskott! Behövs verkligen.
Kompost
 
  • Bröder...
  • jag har lyckats skuri mig på ett papper. Jag skör ut med en kniv men det är pappret jag skär mig på...
  • Jag vill veta kompletteringen nu!
  • Bara en av tre kusinerna kom. Det är ju lite synd.
  • Får ont i fötterna när jag springer.
Hittills till Ihh eller Kompost





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: