Ihh eller Kompost

| Postat i: Ihh eller Kompost
0
Ihh
 
  • Organtenta avklarad!!!
  • Alla mina naglar är långa för tillfället. Diskhandskar! <3
  • Jag har sjukt bra hyresvärdar!
  • Att jag verkligen vill fortsätta min utbildning. Jag älskar fan kemi!
  • Det har varit ett år med både positiva händelser som negativa. Men en sak vet jag efter detta. Jag har blivit en starkare människa efter det här året och lät mig att inte ge upp när det är svårt.
  • Hittat inspiration att kankse börja blogga igen.
  • En tenta kvar!!
  • Sedan blir det lite semester <3
  • Dom införde extra tenta i teknisk kemi i augusti.
  • Jag har i alla fall sommarjobb
 
Kompost
 
  • Egentligen vill jag inte ha sommarjobb. Jag vill ha ledigt.
  • Även om det är bra att få teknisk kemi avklarat så vill jag ha ledigt. Så går det när man är sjuk.
  • Asså det jag använt min kamera till det senaste året? Fota av papper... Väl spenderade pengar...
Hittills till Ihh eller Kompost





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: