Börjat se på två nya serier

| Postat i: Serier
1
Som jag har skrivit tidigare så har jag svårt att börja se på nya serier. Så nyligen då jag har sett klart på de flesta så var jag tvingen att börja. Jag började se på Ugly Betty och Modern Family och jag älskar båda! Har sträck sett 5 säsonger av Modern Family. Och jag känner att jag kan säga det med gått samvete då jag ofta har det på när jag gör andra saker som att städa. Och jag har städat en hel del.
 
Jag borde bli bättre att börja se på serier. Jag har typ 20 serier som går på tv nu men de tar ju så lång tid. Man behöver äldre serier med hela säsonger man kan se på. Annars har jag inget sällskap när jag diskar!
 
 
Hittills till Börjat se på två nya serier


melinda

har faktiskt aldrig sätt dom :$

Svar: Inte jag heller tills nyligen x) Men du borde speciellt ge Modern Family en chans! Alla säger typ att den är bra och den är bra! :)
thatslivet.blogg.se


URL: http://melindaslife.for.me



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: