Ihh eller Kompost

| Postat i: Ihh eller Kompost
0
Ihh
 
  • Jag är piggare än någonsin med järntabletter och d vitamin.
  • Jag har hittat the holy grail av nagellack! Jag ska visa sen ;)
  • Asså matte känns inte lika tungt längre att plugga. Jag börjar förstå det mesta nu.
  • En gruppuppgift är nästan klar. Ska bli skönt att ha den kursen avklarad.
  • Jag är fan duktig med att hålla snyggt! Okej inte skrivbord men resten av huset! Asså känns så skönt att varje morgon vakna till ett rent kök! Och att ha rena tallrikar och bestick...
  • Jag har köpt den perfekta almenackan för 2015
  • En kompis hemifrån kommer till Stockholm denna vecka!
  • Jag klarade en vecka sockerfritt!
 
Kompost
 
  • November...
  • Det är långt till jul. Det är långt till våren.
  • Det kommer bara att bli mörkare och kallare för varenda dag som går
  • Mina naglar vägrar verkligen att bli bra.. Jag vill kunna använda nagellack igen!
Hittills till Ihh eller Kompost





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: