Min hela Serielista!

| Postat i: Serier
0
 
Serier jag har sett klart:
Sabrina the Teenage Witch
Legend of the seeker
Desperate Housewifes
OC
Buffy the Vampir slayer
Sex and the city
Heroes
Charmed
Dirty sexy money
Ghost whisperer
Angel
One Tree Hill
Dark Angel
Gossip Girl
Merlin
My name is Earl
Scrubs
Arrested Development
30 rock
Friends
Alias
Joey
numb3rs
House
Fringe
Dexter
How i met your mother
Ravenswood
Once upon a time in wonderland
Prison break
Entourage
Trophy wife
The sopranos
Drop dead diva
Breaking bad
Csi Miami
24
True blood
h20 just add water
Csi New York
Without a trace
Alcatraz
The lying game
Twisted

Serier som jag är up to date with och väntar på kommande avsnitt eller säsonger
Pretty Little Liars
Awkward
Hawaii 5-o
south park
Teen wolf
The Walking Dead
The Mentalist
The big bang theory
Criminal minds
Bones
American dad
Family guy
South Park
Revenge
Once upon a time
Glee
Hart of Dixie  
New girl
Csi las vegas
Supernatural
The Vampire Diaries
Switched at birth
The Originals
The fosters
Modern Family
How to get away with murder
Stalker
Red band Society


Serier jag försöker se i kapp:
Game of thrones (Är på första säsongen och har inte sett fortsatt att se på länge. Någongång vill jag se resten men jag tyckte inte den var så bra som alla säger)
NCIS
Twin peaks
cougar town
Anger manegtment
anna phil
ugly betty
Bron
Devious Maids
Da vincis Demons
Person of interest

Serier jag inte såg klart
Veronica mars
Camelot
Lost
American Horror Story
The Secret Circel
In Plain Sight
Two and Klar a half men (Slutade se efter att Charlie Sheen slutade. Tyckte det blev så löjligt. Menar seriöst som om att det sär skulle hända? Ja jag köper ett nytt hus och den förra ägarens bror blir kvar. Really?)
Touched by an angel
The Office  
Hittills till Min hela Serielista!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: