SJ är onda

| Postat i: Foto: Natur, Tankar
1
 
Är jag den enda som tycker SJ är onda?
 
När du bokar biljett andra klass har du två alternativ. Plats eller utan plats. Varför? Alvarligt please tell me why? Jag vill inte betala extra det blir 100 kronor fram och tillbaka bara därför. Så i stället med lite otur sätter man sig på någon annans plats. Och somliga är av någon anledning lite halvt otreliga om det också som idag.
 
Random tant på tåget: - Har du bokat den platsen
Jag: - Nej
Random tant på tåget: - För det där är min plats.
 
Och jag känner inom bords. Om det är din bokade plats så behöver du väl inte fråga mig om jag har bokat platsen då du redan vet svaret? Och ja jag vet jag har bagage. Jag satt här och pluggade i lugn och ro ursäkta att det tar tid att flytta på mig.
 
Så nej jag hatar det. Speciellt idag när jag hade längre tåg resa och ville försöka utnyttja tiden jag hade till att plugga lite. Fast hur enkelt är det att plugga om man hela tiden måste vara berädd på att flytta runt med datorn? Så snälla kan inte sj bara se till att göra tågresan behagligare så att man kan slappna av eller plugga på tåg utan att behöva flytta runt,
 
Så Sj endare platser åt alla eller ha markerade platser som är bokade eller obokade. Så att tågresan kan bli behaglig och inte ett jäkla runtflyttande stressmoment.
Hittills till SJ är onda


Paulina Suonvieri

åh vad fint foto! :)

//hundredkitchenstories.blogg.se

Svar: Tack så mycket :)
thatslivet.blogg.se


URL: http://hundredkitchenstories.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: