Tre helt nya Tv serier

| Postat i: Serier
1
How to get away with murder
 
 
Är ett juridik drama (Leagal på engelska kommer inte på en bättre översättning) som tar plats på ett universitet. I första avsnitten ser man fem studenter som argumenterar hur de ska göra sig av med ett lik. Alla fem är juridik studerande på skolan.
 
Verkar riktigt intressant och man vill direkt se mera och veta vad som kommer att hända. Titeln räckte för att få mig att se serien.
 
Stalker
 
 
Handlar om en special avdelning vid polisen som tar han om Stalker fall.
 
Jag vill verkligen se mer. Känns sm en bra polis serie och en lite ny idé också så den känns fräsch.
 
Red Band Society
 
 
Handlar om ungdomar på ett sjukhus som alla har olika sjukdomar och livet de har då de bor där.
 
Helt ärligt gillade jag alla tre. I alla fall första avsnittet som är den jag sett hitills. Måste nog se flera avsnitt för att bestämma mig för vilken jag gillar bäst.
 
 
 
 
 
Hittills till Tre helt nya Tv serier


Caroline

Superbra tips! Jag följer redan en heeel del serier (galen i tvserier haha) men kommer absolut ge dessa ett försök också!! :D


URL: http://emmamariaa.for.me/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: