Wishlist 2014!

| Postat i: Vardag
0
Kan någon förklara varför blogg.se:s app inte fungerar? Tänkte uppdatera medan jag var i skolan men nej... Men här här min önskelista för 2014!
1. OPI Comet in the Sky från deras Jul kollektion. Så sjukt fint!
2. Ett present kort från H&M. Jag skulle gärna ha något nytt. Men känns så dumt att köpa kläder nu men får jag ett presentkort får jag en anledning att unna mig lite kläder!
3. Jag behöver en hårtork. Nu.
4. Min nya favorit från Lush Mask of Magnaminty!
5. Fjärrutlösare ML-L3 från Nikon skulle jag verkligen vela ha! Har länge varit sur att jag inte haft en.
6. Och jag skulle gärna vela exprimentera med ett polarisationsfilter 67 mm.
Hittills till Wishlist 2014!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: