Avklarat!

| Postat i: Foto: Natt
0
Tog bilden när ett tåg åkte förbi. Tyckte det blev så snyggt!
 

Sista tentan är över!! Klarade jag den inte blir jag riktigt förvånad! Kändes riktigt bra när jag skrev den. Förra gången jag skrev den var den helt crazy (Omtentan som var senast var totally crazy och hade helt random frågor. Den var inte ens med som exampel tenta på äldre tentor och den var en av två tentor som finns på dn här kursen så har en känsla av att ingen klarade den) men denna kändes som det var relevanta saker och saker som man förväntade sig. 
 
Så nu är jag "fri" ett tag. Snarare så att jag kommer använda tiden åt att städa och fixa lite skolsaker.
 
Men städning gör mig lycklig. Menar det är inte kul att leva när saker är i oordning och när man just nu har på sig det sista rena paret strumpor... Så allt ska tvättas! ALLT! TVÄTT!
 
Men jag ska imorgon belöna mig själv och köpa en ny hårddisk! Jag måste ha två just in case!
 
 
Hittills till Avklarat!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: