Helt underbart

| Postat i: Foto: Natur, Tankar
1
Den hör hösten har jag mått rätt så dåligt nästan konstant. Trött hudvärk halsont. Jag har knappt kunnat gå upp på morgonen. Halsont varje morgon och varit så sjukt trött att jag inte velat gå upp på morgonen. Har legat i sängen till tio och då tvingat mig själv uppför frukost. Jag har nästan levt på alvedon i veckor. För jag har jätte lätt fått huvudvärk. Jag brukar aldrig ha huvudvärk. Ibland har jag velat lägga mig ner och gråta. Det blev liksom för mycket med att försöka orka med skola när man hela tiden kände sig trött och hängig. Så jag som undviker att gå till doktorn att all cost släpade mig dit och de tog blodprov. Vilket är sjukt obehagligt by the way.
 
Och gissa vad?  Järn och D vitamin brist! Kändes så skönt att få bekräftat att jag inte bara inbillar mig saker. Och bara efter ett par dagar känner jag mig så mycket piggare! Jag är dock inte helt säker på om det är placebo effekt eller att det faktiskt hjälper med pillrena. Men ja jag känner mig så mycket bättre! Jag vaknar pigg och utvilad på morgonen och två dagar i rad har jag varit uppe tidigt och faktiskt gjort saker! Inte bara legat och hatat mitt liv i ett par timmar varje morgon. Och det är lika så resten av dagen. Inte alls lika trött utan mera energirik i övrigt också! Jag orkar sitta med lite skolarbete eller fixa saker. Utan att bara vela sova.
 
Så jag hoppas det här håller i sig. Skulle vara guldvärt att få ha energi igen. Att vela göra annat än att sova hela tiden.
 
Om bara mina nagelproblem ville lösa sig skulle allt vara perfekt ;)
 
Hittills till Helt underbart


Siri |Diabitfit|

Härligt det låter :D

Svar: Det är det! Sjukt skönt att inte bara känna sig hängig hela tiden :)
thatslivet.blogg.se


URL: http://sirinilsson.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: