Serier jag skulle vela se

| Postat i: Serier
1
Är jag den enda som är typ sjukt dålig att faktiskt börja på nya serier? Man kan ju typ bli besviken eller något liknande. Tror det är den anledningen i alla fall. Är faktiskt inte helt säker på varför jag har svårt att börja se på nya serier. Med nya serier menar jag serier jag inte sett sen tidigare. Här är 10 serier jag skulle vela se men int börjat se.
 
1. Orange is the New Black
 
Alla säger ju att den ska vara så jätte bra.Och den verkar ju faktiskt intressant när man läser lite om handlingen. Så borde verkligen se den här.
 
 
 
2. Arrow
 
Vet inte varför men den verkar bra.
 
 
 
3. Atlantis
 
Jag gillar Fantasy. Så why not?
 
 
 
4.Downton Abbey
 
Jag är 100 % säker på att jag kommer älska den när jag väl ser den.
 
 
 
5. Girls
 
Är ju en hyllad tv serie. Och vet inte varför man jag tänker typ sex and the city. Så då kankse den är bra.
 
 
6. Mad Men
 
Man borde se den. Bara för att.
 
 
7. 90210
 
Jag älskar tonårs drama.
 
 
 
8. Homeland
 
Den låter bra när folk pratar om den. Och har en känsla av att den är bra.
 
 
 
9. Modern Family
 
Jag gillar komedi serier.
 
 
 
10. Suits
 
 Har ingen aning om vad den handlar om.
 
Jag tänkte köra värsta motiveringarna. Men inser finns typ inga motiveringar bakom man vill se saker. Ändare verkar de bra eller dåliga.
 
Hittills till Serier jag skulle vela se


Petra

älskar Orange is the New Black


URL: http://brunetpetra.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: