Ute och sprungit

| Postat i: Foto: Natur, Hälsa & Träning
1
Precis tagit en liten springtur. Jag glömde skavsårs plåster... Så nu har jag skavsår igen.  Jag fattar inte hur? Vad ska jag göra?Jag vill springa men får bara skavsår. Kan ju inte leva med skavsårsplåster hela tiden. Får kankse börja cykla mera... Men jag vet inte att springa tycker jag är så bra motion.
 
Men hur som helst var jag ute en halvtimme. Sprang första 20 minutrarna innan jag behöve gå p.g.a. skavsåret.
 
Igår förde jag dubbelt träningspass med workout video på morgonen och cyklade på kvällen. En Viss person kritiserade videorna och sa att de inte kommer att hjälpa. Säg det till min rygg som idag har träningsvärk. Hela ryggen, axlarna och lite i överarmarna gör nu ont när jag rör på mig. Men det känns bra det betyder ju att något har hänt. Och tycker det är väldigt bra att träna ryggen. Speciellt jag som är lite storbystad är det bra med ryggmuskler så man inte får ont i ryggen i framtiden. Så kommer nog fortsätta med dem så är jag int helt beroende av väder för att träna.
 
Just nu vil jag ju mest gå ner i vikt och därför är väl konditionsträning bäst men samtidigt vill jag också bli starkare. Även om det är ner prioriterat för tillfället. Men de säger ju att större muskler hjälper att gå ner i vikt då större muskler bränner mera kalorier. Så lite grann skadar ju inte.
 
 
Hittills till Ute och sprungit


Susanna Maria J

Bra där! Alltid skönt när man kommit hem efter en löptur ;) Kanske också borde ta mig ut en sväng!


URL: http://oslofru.com/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: