Bitch, I'm fabolous

| Postat i: Inspiration, Tankar
0
 
Jag är definitiv ingen person med stort självförtroende i grunden. Snarare tvärtom. Brukade vara en person som inte lämnade hemmet utan smink. Och att förbättra sitt självförtroende är verkligen inte alls det lättaste. Men jag har lyckats till en viss del. Och mitt bästa knep när jag är ute och känner mig lite ja, halvskabbig och någon tittar(Ja i 99% av fallen så har de inte ens en tanke på ditt skabbiga utseende) så lyfter jag hakan en aning sträcker på mig och tänker: Bitch, I'm fabolous! Och jag tycker verkligen att det hjälper! I stället för att fångas i negativa tankar som inte leder någonvart. Så känner man sig lite bättre och kan fortsätta sin dag.
Hittills till Bitch, I'm fabolous





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: