Eld

| Postat i: 100 Books You Must Read Before You Die
0
 
Efter att jag såg Cirkeln på bio bestämde jag mig för att läsa resten av engelsforstriologin. Jag gillade verkligen cirkel men när jag läste den hade inte eld kommit ut ännu och jag tänkte läsa resten efter den sista kom ut. Glömde bort det och läste ej, När den kom på bio kom jag på att jag faktiskt borde läsa resten. Så efter att ha sett den för att friska upp minnet så traskade jag i väg och köpte Eld & Nyckel.
 
Så vad tyckte jag? Tror nog jag tyckte om den första boken mera än Eld. Men den var ändå bra för de lyckas alltid överaska än. De leer i väg en på sidospår som man faller för varenda gång och man vet inte vad som är upp elelr ned. Och jag älskar det! Jag hatar närböcker är förutsägbara. Och man vill hela tiden veta mer.
 
Detta är verkligen en bokserie som jag rekomenderar! Och tror jag tänker skriva lite mera utförligt när jag läst den sista boken!
 
Och har nu läst 5 böcker i år som ej var med på listan! Men kommer minst bli sex. Får se om jag strycker några från listan och läser flera valfria böcker. Finns en hel del böcker jag är sugen på att läsa och jag är inte lika sugen på böckerna jag har kvar på listan. Men jag borde i alla fall läsa en till men funderar på att ta en lite bok paus efter Nyckel p.g.a. (en riktigt nice) orsak. Men jag har hela sommaren och hösten på mig att läsa. Så ingen panik här!
Hittills till Eld





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: