Min hårvårdsrutin

| Postat i: Vardag
0
 
Jag är ju så sjukt nöjd med mina Lush produkter och älskar hur mitt hår känns. Så tänkte berätta exakt vilka produkter jag använder.
 
 
Schampo - Jag älskar schampokaka! Asså så praktiskt varför har inget tänkt på detta tidigare? Testade först Honey i washed my hair och tyckte den var bra men tyckte håret blev lite platt. Seanik är tillför volym och funkar verkligen för mig! Tycker jag fick fin volym av den!
 
Balsam - Vet inte om det är deras bästa balsam köpte det mest för att det är i kakform. Tog ett bra tag innan jag vande mig. För man behöver mycket mindre än jag var van vid. Men när man vant sig gillade jag det. Men tycker man behöver komplement.
 
R&B - R&B är ett leave in balsam som jag använder efter jag duschat. Är rätt dyr MEN man behöver faktiskt väldigt lite. Asså lite använder man för mycket kan det nog få motsatt effekt. Tycker de på Lush hemsida borde skriva allt de säger i butik.
 
Hårinpackning - H'Suan Wen Hua testade jag nyligen! Och helt underbar för håret! Dränkte in längderna och var perfekt som komplement.
 
Tycker de fyra tillsammans gör mitt hår underbart! Mer volym och framförallt lockigare än tidigare. Och lockarna tror jag är ett tecken på att håret är välmående.
Hittills till Min hårvårdsrutin





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: