Mitt hår älskar LUSH!

| Postat i: Vardag
1
 
Asså gud vad jag älskar Lush och speciellt mitt hår gör det! Mitt hår brukade vara lite vågigt (Alltså aldrig några riktiga lockar men ändå inte ett rakt hår. Något mitt emellan liksom) men sedan jag börjat använda Lush så har det blivit lockigt! Asså riktigt lockigt!
 
Jag testade med balsammetoden för något år sedan och då blev mitt hår också lockigare men inte lika lockigt och det inte lika fint och mjukt. Och balsammetoden vad riktigt krånglig! Lus här enkelt och fungerar bra! Vad mer kan man begära?Lite billigare pris kanske men som en kompis sa man känner sig lite om en prinsessa! Och det är rätt nice att känna sig lite som en prinsessa varenda dag! Och krångla mindre med håret!
Hittills till Mitt hår älskar LUSH!


Marike Ahlgren

Aldrig hört om tidigare men det ska jag absolut kolla upp, tack för tipset! Jag har också lite vågit hår men skulle gärna ha mer! :)


URL: http://marikeahlgren.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: