Parks and Recreation

| Postat i: Serier
0
 
Tyckte denna serie förtjänade ett eget inlägg! Då jag inte gillade The Office så mycket så blev jag positivt överraskad av denna serie! Tror det är för att jagverkligen gillar karaktärerna i denna serie. Jag var aldrig så förtjust i någon från The Office faktiskt. Här är det take your pick! Finns många sjukt awesome karaktärer att tycka om. Finns inget negativt förutom attden tagit slut :'(
 
Och Ett speciell mention för Orin! Önskade man fått se i alla fall lite mer av honom!
 
 
 Och April är en sådan briljant karaktär! En typ av karaktär man väldigt sällan ser överhuvudtaget.
 
Började se serien efter jag sett Welcome to Sweden som är gjord av Amy Poehlers bror. Både Amy Poehler och Aubrey Plaza som spelar April spelade sig själva i serien. Och som sagt jag blev inte besviken.
 
Jag måste läsa Amy Poehlers bok! Får skriva upp den på listan tills nästa år!
Hittills till Parks and Recreation





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: